new balance 1500 zwart heren

Toutes les questions générales que vous vous posez sur le fonctionnement et l'utilisation de Papyrus 2000
allysdian

new balance 1500 zwart heren

Messagepar allysdian » 14 Nov 2017, 09:28

new balance 1500 groen wit Dus dit is hier een hoogtepunt van een obsessie en te veel vrije tijd. Ik ben er sinds 2008 mee bezig geweest om het helemaal up-to-date te krijgen, ik heb het sindsdien sporadisch geüpdatet toen er nieuwe kleuren werden uitgebracht. Niet alles komt uit de Britse variaties, enkele van de meest recente seizoenen zijn nog niet toegevoegd, maar elke door de VS gemaakte versie zou hier moeten zijn. Als ik tijd krijg, probeer ik het bij te werken, maar ik heb niet de tijd die ik jaren geleden had.

Oorspronkelijk gemaakt voor triatleet voor lange afstanden, Sebastian Kienle, was de 1500 gemodelleerd naar de neutraal georiënteerde new balance 1500 nieuw schoenen Het doel was, met de hulp van Kienle, om een ​​nieuwe lichtgewicht stabiliteitslat te bouwen met een 6 mm hiel-teen-offset. De ideale schoen van Kienle zou een glad en comfortabel interieur hebben dat hij blootsvoets zou kunnen dragen, net genoeg materiaal zou hebben om zijn voeten te beschermen en te ondersteunen, en een nauwsluitende maar aanpasbare pasvorm te hebben. Zo is de 1500 v1 gemaakt en sinds het debuut in 2015 is hij verfijnd met lichte verbeteringen aan de boven- en buitenzool, waardoor de prestaties en duurzaamheid zijn verbeterd.

Wetende dat deze schoen gemaakt was om snel te gaan en bescherming te bieden voor langere afstanden, keek ik uit naar drie belangrijke elementen die de new balance 1500 dames goedkoop te bieden had: milde stabiliteit, snelheid en licht kussen. Nadat ik deze raceflat aan mijn huidige marathontraining heb toegevoegd, zijn hier mijn gedachten.

Het doel van dit archief is om een ​​record bij te houden van een van de meest herkenbare new balance 1500 zwart heren-schoenen en een persoonlijke favoriet van mij. Bij het maken ervan heb ik geprobeerd zo grondig mogelijk te zijn, zodat het nuttig is voor zowel de toegewijde fanaticus als voor iemand die geïnteresseerd is.

http://www.sarenlist.com/

Revenir vers « Questions d’ordre général »